Kedves Szülők!
Iskolánkban bevezetésre került a Köznevelés Elektronikus Ügyintézési Rendszere (e-Ügyintézés), melyet a KRÉTA elektronikus naplóba internet böngészőn keresztül belépve érhetnek el. Az e-Ügyintézés rendszere ebben a tanévben teszt üzemmódban működik.
Ennek következtében intézményünknél eltérő a KRÉTA elektronikus napló tanulói és szülői felülete.
A tanulói felület elérésében nincs változás
A szülői felület eléréséhez a gondviselői azonosítóra és jelszóra van szükség. Ebben kérjék az osztályfőnökök segítségét!
Ezekkel az adatokkal belépve, a KRÉTA napló szülői felületén megtalálható az e-Ügyintézés menüpont is.
Az e-Ügyintézés rendszerén keresztül elektronikusan intézhetők az alábbi ügyek:
- Kiiratkoztatás a köznevelésből,
- Kiiratkoztatás nem tankötelezettséget teljesítő jogviszonyból,
- Külföldön töltött ideiglenes tanulmányi időszak bejelentése,
- Magántanulói jogviszony iránti kérvény bejelentése,
- Vendégtanulói jogviszony bejelentése,
- Osztály vagy tanórai csoport változtatási kérelmének benyújtása,
- Igazgatói engedély diák mulasztásának igazolására gondviselői kérelem benyújtása,
- Tanulói mulasztás igazolására szolgáló gondviselői igazolás benyújtása,
- Tanulói felmentésre, mentességre szolgáló gondviselői kérelem benyújtása,
- Tanulói közösségi szolgálatának teljesítéséről szóló igazolás benyújtása,
- Bizonyítvány- vagy törzslapmásolat igénylése,
- Személyes adatokban bekövetkezett változás bejelentése.
A rendszer használatához szükséges útmutatók az alábbi oldalakon érhetők el:
Videók: https://tudasbazis.ekreta.hu/pages/viewpage.action?pageId=17760413
Felhasználói Kézikönyv gondviselők részére: https://tudasbazis.ekreta.hu/pages/viewpage.action?pageId=17760714
Az e-Ügyintézés felület hibás működésével kapcsolatos észrevételeket kérjük, jelezzék az iskola e-mail címén.
Köszönjük az együttműködést.
Az iskola vezetősége