Pályaorientációs nap

November 5-én tartottuk meg ezt a tanítás nélküli munkanapot iskolánkban. Ebből az alkalomból a 8.a osztály ellátogatott a Polár Center Irodaházba. Itt teremtenek kapcsolatot telefonon, vagy-online az OTP Bank ügyfeleivel.

Izgatottan vártuk ezt a napot, hiszen végre nem tanórán kellett a diákoknak részt vennie és kíváncsiak voltunk vajon milyen élményekben lesz részünk. Egy konferenciaterembe vezettek minket, ahol pattogatott kukoricával, pogácsával és különböző innivalóval kínáltak bennünket. A nap megnyitóján Kun-Nagy Klára osztályvezető köszöntött bennünket. Röviden bemutatta nekünk mennyi mindennel foglalkoznak az OTP Contact Centerében, majd ismertette a délelőtt időbeosztását.

Először végig vezettek minket a különböző szinteken, ahol megismertük jobban, hogy hogyan dolgoznak itt az emberek. Láthattuk, hogy ők is kisebb csoportokban dolgoznak. A csoportvezetők irányításával heti tervet készítenek, mindenki vállalásokat tesz, ezzel motiválják egymást. Igazi csapatmunka folyik itt. Fotókon láthattuk, hogy különböző csapatépítő programokon vesznek részt, hogy jobban megismerjék egymást. Bekukkanthattunk egy kisebb relaxálásra, kikapcsolódásra alkalmas szobába, mert olykor erre is szükségük van az itt dolgozóknak, hogy egy-egy „nehezebb” ügyfél után kicsit feltöltődjenek és újra higgadtan, udvariasan tudják folytatni a munkát.

Ezután 2 csoportot hozunk létre és elvonultunk egy kisebb terembe, ahol a pályaválasztásról, karrierépítésről tartottak nekünk a Fáy Alapítvány O.K. Központjának trénerei 1.5 órás interaktív foglalkozást. Bár az egész foglalkozás nagyon jó volt a jó hangulatot és az érdeklődést még tovább tudták fokozni, amikor bemutatták nekünk a sphero robotot. Mindenki irányíthatta kicsit és kisebb csapatok ennek a robotnak tervezhették meg a karrierjét. Izgalmas volt, hogy vajon sikerül-e minden állomást hibátlanul teljesítenie.

Éppen korogni kezdett a gyomrunk, amikor véget ért a foglalkozás és mindenki örömére megérkeztek a pizzák.

Nem sok időnk volt pihenni, mert még egy röpke, de izgalmas fél óra várt ránk, lehetőségünk volt a telefonos ügyintézők munkavégzését is megtekinteni. Nem volt megállás, mert amint lerakta a telefont az ügyintéző, azonnal újra csöngött és új ügyfél problémáját kellet udvariasan és készségesen megoldani.

Köszönjük ezt az élményekben gazdag délelőttöt az OTP Contact Center dolgozóinak. Hihetetlen fogadásban volt részünk, egész délelőtt többen is csak velünk foglalkoztak, és azon fáradoztak, hogy mi jól érezzük magunkat és minél alaposabb betekintést nyerjünk ennek a különlegesen izgalmas munkahelynek a mindennapjaiba.

Weinberné Kovács Ágnes

 

Letöltés